مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، یکی از مسائلی که زمینه نارضایتی گندم‌کاران ماهنشانی را فراهم کرده، نبود سیلوی ذخیره گندم است؛ چرا که فقدان سیلو باعث می‌شود تا هرکدام از زارعان ماهنشانی راهی جز ذخیره تولیدات خود در مکان‌های مختلف از جمله شهرهای استان کردستان و آذربایجان‌های شرقی و غربی نداشته باشند و به ناچار به دلال‌بازی و هزینه‌تراشی‌های اضافی تن بدهند.
 
این در حالی است که برخی کشاورزان خرده‌پا حتی از داشتن چنین موقعیتی نیز محروم‌اند و باید هر سال تولیدات خود را با دردسر زیاد به اداره غله بفرستند. به همین دلیل، انتظار می‌رود که مسئولان استانی در امر ساخت و گسترش سیلوی ذخیره گندم ماهنشان اهتمام بیشتری بورزند.
 
در همین‌راستا، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، با بیان این‌که ماهنشان نقش قابل توجهی در تولید گندم پاک استان دارد، از صدور مجوز ساخت سیلوی 25 هزار تنی در این منطقه خبر داده و می‌گوید: خوشبختانه امسال ظرفیت ذخیره گندم سیلوهای استان تا 550 هزار تن افزایش یافته است.
 
رسول منصوری ادامه می‌دهد: ماهنشان تنها شهرستان در سطح استان است که سیلو ندارد. از این‌رو، مجوز احداث سیلو برای این منطقه صادر شده و در صورتی که عملیات اجرایی ساخت آن، از هم‌اکنون آغاز شود، پیش‌بینی می‌شود که تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=62787
15 شهریور 1395 وحید اکبری 2141
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025