مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: متاسفانه در شهرستان ماه نشان سیلوی مناسبی وجود ندارد و به همین جهت سازمان تعاون روستایی گندم کشاورزان را ذخیره می کند. 

وی اظهار کرد: برای ذخیره گندم کشاورزان ماهنشانی سرمایه گذار بخش خصوصی ورود کرده و طی سال آینده سیلوی گندم ماهنشان افتتاح می شود و ظرفیت ذخیره ۳۰هزار تن گندم را دارد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کردو افزود: خرید گندم از کشاورزان زنجانی به مرز ۳۴۴ هزار تن رسید و این میزان خرید ۴۰ هزار تن بیشتر از پیش بینی اولیه است.

منصوری افزود: کشاورزان نگران نباشد و تمام گندم های تولیدی خریداری شده و مطالبات تا پایان شهریورماه پرداخت می شود وخوشبختانه امسال تولید گندم با توجه به بارش خوب باران بسیار خوب بوده و شهرستان زنجان و خدابنده بیشترین تولید گندم در استان را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: امسال خرید گندم به قیمت هزار و ۲۷۰ تومان با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین‌شده است.

منصوری به کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان اشاره کردو افزود: خوشبختانه گندم تولیدی در استان بسیار با کیفیت بوده و نسبت به سال گذشته کیفیت گندم استان زنجان بهتر شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه زنجان طی سال گذشته جزو ۱۰ استان برتر کشور در تولید گندم بوده است و گندمزارهای استان زنجان ۳۰۵ هزار هکتار است، تصریح کرد: تا پایان شهریورماه سالجاری ۶ مرکز خرید همچنان برای خرید گندم از کشاورزان فعال خواهند بود.

منصوری تاکید کرد: در حال حاضر  روزانه ۷۰۰ تن گندم در استان از کشاورزان خریداری می شود و خرید گندم از کشاورزان تا پایان شهریورماه تداوم دارد. 
http://www.mehrnews.com/news/3761206
15 شهریور 1395 وحید اکبری 2150
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025