مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به اینکه خرید تضمینی محصول گندم از خرداد ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: براساس گزارشات بیش از 61 تن محصول گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است.

وی عنوان کرد: امسال ظرفیت سیلوهای گندم استان زنجان (بخش دولتی و خصوصی) در سال 95 به 83 هزار تن افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی امسال 350 هزار تن محصول گندم در استان زنجان تولید می‌شود، تصریح کرد: براساس برآوردهای انجام گرفته 300 هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان توسط بخش‌های خصوصی و دولتی خریداری می‌شود.

وی ابراز کرد: 40 مرکز خرید تضمینی گندم در سراسر استان زنجان در نظر گرفته شده است.

منصوری عنوان کرد: قیمت خرید گندم در هر کیلو یک هزار و 270 تومان با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد اعلام شده است.

وی با بیان اینکه واسطه‌ها با خرید محصولات گندم از کشاورزان با قیمتی کمتر نسبت به جمع‌آوری و ارسال آنها به مراکز خرید مبادرت می‌کنند، گفت: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در راستای اجرای دستورالعمل‌های دولت نسبت به شناسایی این واسطه‌های زائد و حذف دلالان اقدام کرده و در این زمینه تمهیداتی نیز اندیشیده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ضمن تسریع در روند پرداخت به موقع مبلغ ناشی از خرید گندم به کشاورزان از سوی بانک‌ها ابراز کرد: این شرکت در تلاش است تا فرآیند خرید گندم را تسهیل کند

http://www.tasnimnews.com/fa/news/

03 تیر 1395 وحید اکبری 2138
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025