مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان گفت: قیمت متوسط خریداری گندم در سال‌جاری از کشاورزان به مبلغ 1270 تومان تعیین شد.

 

رسول منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با اشاره به میزان گندم خریداری شده از کشاورزان در سال 94، ابراز کرد: در سال گذشته، 231 هزار تن گندم از 22 هزار و 460 محموله خریداری شده است.

 

وی افزود: این میزان گندم از 7 هزار و 535 کشاورز زنجانی خریداری شده که به‌طور میانگین از هر گندم‌کار متوسط 3 محموله خریداری شده است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه قریب به 45 درصد گندم خریداری شده از منطقه خدابنده بوده است، تصریح کرد: این اداره‌کل برای گندم‌های خریداری شده مجموعا 263 میلیارد تومان به کشاورزان هزینه پراخت کرده است.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان در ادامه از تعیین نرخ خریداری گندم در سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: امسال، قیمت متوسط خریداری گندم مفید 4 و غیرمفید 2 از کشاورزان 1270 تومان تعیین شده است.

 

منصوری ادامه داد: طبق اعلام سازمان جهادکشاورزی، هفته آخر خرداد و هفته نخست تیر‌ماه زمان خریداری گندم از کشاورزان است و پیش‌بینی می‌شود امسال 350 هزار تن گندم در سطح استان تولید شود.

 

وی یادآور شد: از این میزان 50 هزار تن برای خودمصرفی و بذر کشاورزان صرف شده و مابقی که 300 هزار تن است توسط این اداره‌کل خریداری شده و به دولت تحویل داده شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت برای نگهداری و ذخیره استاندارد در 11 مرکز دولتی و بخش خصوص و نیز 36 مباشر تعاون روستایی این میزان گندم خریداری شده، مهیا شده است.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=60754

09 اردیبهشت 1395 وحید اکبری 2062
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025