مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

پیام نوروزی مدیر عامل شرکت

یا مدبر اللیل و النهار

 

می وزد باد بهار و می شود خرم  چمن       تهنیت گویان رسد از دشت آهوی ختن

همکاران گرامی

سلام علیکم

 آغازسال جديد و بهار طبیعت، این تبسم زيباي آفرينش را در حالي به استقبال می رویم، كه با همدلی‌و همزبانی دولت و ملت، برگهایی زرين و افتخارآفرین از خودباوری ملی در حوزه هاي اقتصادي، سياست خارجی و سیاست داخلی کشور در سال 1394 ورق خورده است.

اولین نمود خودباوری ملی در عرصه ی اقتصادي و در زمینه تأمين و توزيع كالاهاي اساسي و ایجاد امنيت غذايي با رويكرد كاهش هزينه‌ها حاصل شد، و برگ زرين ديگري بر كارنامه‌ي درخشان شركت مادرتخصصي بازرگاني دولتي ايران افزوده گشت. به طوريكه همزمان با آغاز سالجاری و فصل برداشت گندم کشور،اين شركت به بركت بهره مندی از شما نيروهاي پرتلاش، با دانش و خلاق در عرصه‌ي تجارت و بازرگاني، توانست با نصب العين قراردادن سیاستهای اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد داخلی در عرصه‌ي تامين كالاهاي اساسي، خريد تضميني گندم را آغاز و با خرید 8 ميليون و 80  هزار تن گندم در سالجاري، به فرجامی مطلوب برساند  و زمینه ی لازم برای خودكفايي توليد گندم در سال آینده نیز فراهم گردد

موفقیت دولت در به سرانجام رساندن پرونده اي هسته اي، كه بیش از یک دهه محل مناقشه بين كشورعزیزمان و قدرتهاي استکباری جهان و موجبات وضع تحریم های ظالمانه اقتصادی علیه ایران شده بود، جلوه ای دیگر از خودباوري ملی و اینبار در عرصه ي سياست  خارجی بود، که با تدابير  بخردانه دولت تدبیر و امید ودستگاه ديپلماسي کشور، در میانه سالجاری پرونده هسته ای به فرجام نیک اجرای برجام و تثبیت حقوق کشور در عرصه جهانی رسيد.

ملت بزرگ ايران گام بعدی خودباوري ملي را در هفتم اسفند ماه  با حضور حداكثري در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري رقم زدند و عملكرد دولت تدبیر و امید را  تأييد و بر تداوم این فعاليت ها صحه گذاشتند.

همکاران ارجمند:

 خداوند مهربان را شاکریم که در پيشگاه عزت جاه اش، سر بلند از آزمون خطیر خدمت‌رساني به ملت بزرگ ايران در آمدیم.بدون تردید، دستيابي به موفقيت های ارزشمند در حوزه تأمین، ذخیره سازی و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور و حفظ و ارتقای امنیت غذایی و آرامش روانی جامعه، که مبتنی بر اصول اقتصاد مقاومتی و رعایت دقیق چهارچوب های مصالح و منافع ملی بوده، با همت والا، تلاش مضاعف و درايت هاي هوشمندانه ي شما همكاران عزیز در بخش هاي مختلف ستادي و شركت هاي تابعه، میسور و مقدورگردیده است.

اينجانب، به پاس تمامی تلاشها و خدمات ارزنده یکایک شما همراهان و همکاران فرهیخته، مراتب تقدیر و تشکرخویش را اعلام داشته، فرا رسيدن عید سعید نوروز و آغاز سال جدید را به خانواده‌ي بزرگ شركت مادرتخصصي بازرگاني دولتي ايران تبريك عرض مي‌نمايم و از خداوند متعال مي‌خواهم كه توفیق و تندرستی همراه با نشاط و  پویایی و تحول و تدبیر در خدمت به همه عزیزان مرحمت فرماید.  انشاء الله                                                                                                                                                                                           علي قنبري

                                                                                                                        معاون وزیر، رییس هیأت مدیره و

                                                                                                                   مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران

27 اسفند 1394 وحید اکبری 2158
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025