مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با اشاره به اینکه نان بعنوان قوت لایموت مردم بشمار می آید گفت : هیچ سفره ای بی بهره از دسترنج نانوایان نیست.   

 وی با تاکید بر اینکه طی آزمایشات مستمر صورت گرفته و اعلام مرکز پژوهشهای غلات کیفیت نان تولیدی استان زنجان مطلوب است افزود : با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاههای مرتبط روند نظارت و بازرسی بصورت مداوم از واحدهای تولیدی آرد و نان ادامه داشته است و در ایام نوروزی تشدید خواهد شد.

رسول منصوری با اشاره به اینکه آرد مورد نیاز خبازی های استان در ایام تعطیلات نوروزی و نیمه اول فروردین سال 94 تدارک شده است اضافه کرد : نانوایان استان مطابق با شیفت تنظیمی نسبت به پخت نان ماکول به مردم شریف استان زنجان و مسافرین محترم نوروزی اقدام خواهند نمود.  

وی افزود : در اولین روز سال جدید 20 درصد از واحدهای نانوایی استان بصورت کشیک آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان و مسافرین محترم می باشند و از روز دوم فروردین کلیه واحدهای خبازی در استان اقدام به پخت نان خواهند نمود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان افزود : کلیه واحدهای نانوایی با پروانه کسب آزادپزی بر اساس قیمت های تعیین شده برحسب کیفیت و نوع پخت ، نان ماکول را در اختیار شهروندان و هم استانی های عزیز قرار خواهند داد. و مابقی نانوایی ها با همان قیمت های تعیین شده توسط کارگروه مربوطه اقدام به پخت نان خواهند نمود.

15 اسفند 1394 وحید اکبری 2132
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025