مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در مراسم تجلیل از نانوایان نمونه استان زنجان با اشاره به اینکه نانوایی از جمله شریف ترین شغل هاست افزود: نانوایان زحمتکش از اولین واحدهای صنفی بوده که در محل کسب و کار خود آماده می شوند تا نان تازه و مطلوب را برای شهروندان آماده نمایند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با تاکید بر اینکه مهارت نانوایان زنجان زبانزد خاص و عام است گفت: نانوایان زنجان با مهارتی که در پخت نان دارند نان با کیفیتی برای مردم آماده می نمایند.

وی با اشاره به اینکه طی سال های اخیر نان تولیدی سنگک ، لواش ، تافتون  و بربری استان زنجان همواره بین 5 استان برتر کشور بوده است اضافه کرد : طی اعلام آخرین وضعیت کیفی نان توسط مرکز پژوهشهای غلات کشور نان های بربری ، لواش و تافتون رتبه اول کشوری و نان سنگک زنجان رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

ایشان به چرخه مزرعه تا سفره اشاره کرده و گفت : نانوایان با عرضه نان ماکول دستاورد و حاصل تلاش کشاورز تا مسئولان حوزه گندم ، آرد و نان را به نمایش می گذارند.

وی به سیاستگذاری افزایش تعداد واحدهای تولید نان سنگک با توجه به ارزش غذایی این نوع نان و میزان بالای سبوس موجود در نان سنگک اشاره کرد و یادآورشد: هم اکنون 96 واحد تولید نان سنگک در استان فعال است و طی برنامه سال 1395 این تعداد را به 150 واحد خواهیم رساند.

در ابتدای این مراسم الماسی رئیس اتحادیه نانوایان زنجان نیز گزارشی از فعالیتهای واحد صنفی نانوایی ارائه دادند و در پایان مراسم از تعداد 15 نفر از متصدیان واحدهای نمونه استان زنجان که با همکاری فرمانداری های تابعه استان ، اتحادیه نانوایان شهرستان های استان انتخاب گردیده شده بودند با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

اسامی نانوایان برتر استان زنجان در سال 1394

ردیف

شهرستان

نام و نام خانوادگی نانوا

نوع پخت نان

1

زنجان

علی سرداری

لواش

2

زنجان

حسن ابتکار

بربری

3

زنجان

محمد محمودی

سنگکی

4

زنجان

رزاق نعمتی

لواش

5

زنجان

ایمانعلی کریمی

لواش

6

ابهر

سلطانعلی صدیقی فرد

لواش

7

ابهر

آصف جعفری

بربری

8

خدابنده

قوت علی بشیری

بربری

9

خدابنده

محمد کریم پاشایی

لواش

10

خرمدره

یداله محمودی

لواش

11

خرمدره

علی صمدی

لواش

12

سلطانیه

صیادعلی صفری

لواش

13

ماهنشان

ستار نیتی

مجتمع نان

14

طارم

مطلب اسدی

لواش

15

ایجرود

محسن فتحی

لواش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26 بهمن 1394 وحید اکبری 2667
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025