مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

بمناسبت سالروز پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور کلیه همکاران شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با موضوع انقلاب و نماز در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید.

در این مراسم رسول منصوری مدیرعامل شرکت ضمن تبریک جشن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی توسعه نماز و نمازخوانی در کشور بود گفت : الحمدلله اقدامات خوبی در بخش های سخت افزاری مانند توسعه مساجد و نمازخانه در کشور و همچنین در بخش های نرم افزاری مثل فرهنگ سازی و ... پس از انقلاب صورت گرفته است.

در ادامه این مراسم سعید ناصری مدیر ستاد اقامه نماز استان به جایگاه و اهمیت نماز در قرآن ، احادیث و انقلاب اشاره کرد و افزود : حضرت امام در زمینه اقامه نماز اول وقت حتی در شرایط سخت می توانند بعنوان الگویی مناسب برای همه ما باشند.

وی همچنین به شیوه های دعوت فرزندان به نماز نیز اشاره ای داشته و با اعلام اینکه طی سال های گذشته ارزیابی نماز شرکت غله استان شایسته تقدیر شناخته شده است از اقدامات شورای اقامه نماز شرکت تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان این مراسم از فرزندان کارکنان محترم شرکت که به سن تکلیف رسیده بودند با اهدایی هدایایی تبریک گفته شد.

 

 

26 بهمن 1394 وحید اکبری 2245
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025