مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری با اشاره به اینکه از اولویت های دولت خدمتگزار تدبیر و امید الکترونیکی نمودن خدمات قابل ارئه به مردم می باشد افزود : در این راستا و در برنامه ملی سامانه مدیریت فروش آرد راه اندازی گردید که استان زنجان در مرحله اجرای سیستم ثبت سفارش غیرحضوری (خرید اینترنتی آرد) به عنوان استان پایلوت انتخاب شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان اضافه کرد : به همت همکاران محترم شرکت و طبق اعلام شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ، استان زنجان در مرحله اجرای سیستم ثبت سفارش غیرحضوری خرید اینترنتی آرد در استان های پیشرو قرار گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر الکترونیکی نمودن فرآیندهای ارئه خدمات به ارباب رجوع از کاهش مراجعه نانوایان زحمتکش به شرکت غله جهت تهیه حواله های آرد خبر داد و یادآور شد : با توجه به پراکندگی واحدهای نانوایی در سطح استان و عدم مراجعه آنان به مرکز استان جهت اخذ حواله و خرید آرد موجب کاهش هزینه های واحد نانوایی و صرفه جویی در زمان می گردد. 

 

23 آذر 1394 وحید اکبری 2132
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025