مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با بیان اینکه 1459 واحد نانوایی در سرتاسر استان زنجان انواع نان سنتی را تولید می کنند، تصریح کرد: تلاش می شود آرد تحویلي به واحدهای نانوایی با رعایت بالای استانداردها تولید شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه 14 رسول منصوری گفت: 1459 واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی استان زنجان هم اکنون برای تامین نان مردم فعالیت می کنند که از این تعداد 1113 واحد از آرد یارانه اي استفاده می کنند و 346 واحد دیگر با آرد آزاد نان تولید می کنند.

منصوری تاکید کرد: تلاش شده همواره واحدهای آردسازی استان، آرد با سبوس لازم رابرای انواع نانهای سنتی تولید کنند تا نان مصرفي سالم و مغذی تولید شود.

وی افزود:میزان استخراج سبوس از آرد مصرفي نانهای لواش و تافتون در زنجان1/5 درصد كاهش، از 15 درصد سبوس گیری به 13.5 درصد رسیده است و اين مهم در راستای اجراي تصمیمات شورای سلامت مبنی بر تولید آرد سبوس دار برای مصارف نانواییها است .

منصوری تشریح کرد:برای تداوم اجرای طرح تولید آردهای سوبس دار، دستگاههای متولی نیزنظارت دقیق بر تولید آرد داشته و با متخلفان برخورد خواهند كرد.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=8122

14 آذر 1394 وحید اکبری 2062
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025