مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه 1459 واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی استان زنجان فعال است، گفت: از این تعداد 1113 واحد از آرد یارانه‌دار استفاده می‌کنند و 346 واحد دیگر آن به صورت آزادپز فعالیت می کنند.

 

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد:856 واحد نانوایی لواش و تافتان یارانه‌دار و 106 واحد نانوایی لواش آزادپز در استان فعال است و تلاش می‌شود آردی که به این واحدها تحویل می‌شود دارای کیفیت خوب و مناسبی باشد و کاهش سبوس‌گیری نیز در همین راستا اتفاق می‌افتد.

 

وی تصریح‌ کرد: دستگاه‌های متولی نظارت‌های دقیقی بر عملکرد نانوایی‌های استان دارند و با توجه به تصمیم شورای سلامت میزان سبوس نان لواش و تافتان در شهرستان زنجان 1.5 درصد افزایش یافته است، به‌ طوری ‌که درصد سبوس‌گیری نان‌های لواش و تافتان استان زنجان از 15 به 13.5 درصد کاهش یافته است که این اقدام با هدف توجه به کیفیت تغذیه‌ای نان لحاظ شده است.

 

این مسئول اظهار کرد: درصد سبوس‌گیری اعلام شده باید در همه واحدهای نانوایی و تافتان استان رعایت شود و در صورت بی‌توجهی به این موضوع با متخلفان برخورد خواهد شد. درصد سبوس‌گیری باید توسط دستگاه‌های مخصوص و در آزمایشگاه‌های مواد غذایی مورد سنجش قرار گیرد.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=57680

01 آذر 1394 وحید اکبری 2117
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025