مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق جلسه برگزار شده شورای اقتصاد قیمت خرید گندم برای سال زراعی 95-94 تعیین شد.

 

وی با اشاره به اینکه بر همین اساس قیمت گندم 10 درصد نسبت به سال جاری افزایش یافته است، تصریح کرد: بر این اساس قیمت گندم 12 هزار و 705 ریال تعیین و تصویب شد.

 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به افزایش 10 درصدی قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده و بالا بودن این قیمت در مقایسه با قیمت‌های جهانی اضافه کرد: این امر یکی از عوامل موثر در تشویق و ترغیب کشاورزان به کاشت و تولید بیشتر گندم است.

منصوری با اشاره به اینکه همچنین قیمت گندم دروم نیز که در سال جاری 11 هزار و 800 ریال بود، بیان کرد: اگر این قیمت با 10 درصد افزایش برای سال آتی محاسبه شود، به بیش از 13 هزار ریال افزایش پیدا می‌کند.

این مسئول ادامه داد: با قیمت اعلام شده انتظار می‌رود میزان تولید و خرید تضمینی گندم در سال آینده از رشد بیشتری نسبت به امسال برخوردار شده و زمینه رسیدن به خود کفایی کامل در تولید این محصول استراتژیک فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در قالب 44 مرکز خرید شامل 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز مربوط به مباشران تعاون روستایی به مدت چهار ماه انجام شد، تصریح کرد: در این راستا 231 هزار تن به ارزش 268 میلیارد تومان با افت متوسط غیرمفید دو و مفید چهار درصد خریداری گندم خریداری شد و طبق پیگیری‌های به عمل آمده اواخر هفته قبل همه مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه قبل از خرید گندم امسال قریب به 100 هزار تن گندم در سیلوهای استان موجود بود، اضافه کرد: با این میزان خرید میزان موجودی گندم در استان به 300 هزار تن رسیده که برابر با مصرف سه سال گندم استان است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940813000211

13 آبان 1394 وحید اکبری 2024
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025