مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14 - فضای استاندارد ذخيره گندم  در استان  زنجان، موجب شده است تا استان بتواند همواره ذخاير مناسبی از محصول گندم را داشته باشد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 در کارگاه آموزشی ویژه عوامل تولید آرد و نان استان زنجان كه با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل، مدیران کارخانجات آرد سازی، نمايندگان شرکت حمل و نقل خلیج فارس، اتحادیه نانوایان و همکاران شرکت غله استان برگزار شد، به میزان ذخیره سازی مناسب گندم در استان اشاره کرد و افزود : وجود فضای ذخیره ای استاندارد قریب به 5 برابر مصرف گندم و 2 برابر میزان تولید گندم در استان موجب شده است تا همواره ذخیره مناسبی ازاين محصول استراتژیک در استان وجود داشته باشد.

رسول منصوري به ذخیره سازی میزان قابل توجهی از آرد مورد نیاز نانوايان در استان اشاره كرد و افزود :خوشبختانه با همکاری‌دست اندرکاران تولید نان، در زمينه‌ي تامین گندم و آرد استان در مواقع بحران مشکلی وجود نخواهد داشت.

منصوری اظهار كرد: نانوایان زحمتکش استان در مقاطع مختلف از جمله در تاسوعا و عاشورای حسيني (ع) درسالجاری و همچنين در شرايط بحراني در استان گیلان، رشت و زلزله در استان آذربایجان شرقی، با تلاش بي وقفه نان مورد نياز مردم استان و مناطق آسيب ديده را تأمين كردند.

وی یادآور شد: طبق اعلام مسئولین امر در شهرستان های تابعه استان هم اکنون 93 واحد نانوایی در سطح استان دوگانه سوز هستند كه براساس هدفگذاری این شرکت، این تعداد در سطح استان می بایست به 175 واحد نانوايي ارتقاء يابد. لذا ازصنف نانوايان  انتظار می رود هر چه زودتر به دوگانه سوز كردن واحدهای نانوايي خود اقدام نمايند.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=8028

12 آبان 1394 وحید اکبری 2068
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025