مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس 

 

 

از زنجان رسول منصوری ظهر امروز در مانور پدافند غیرعامل در شرکت  غله زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل اظهار کرد: برای پایدارسازی زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور در برابر تهدیدات و همچنین تأکیدات شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران نشست تخصصی و کارگاه آموزشی ویژه عوامل تولید آرد و نان در استان زنجان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این مانور تأمین نان مردم در شرایط قطعی گاز و برق در سطح شهر زنجان با موفقیت انجام پذیرفت.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان به میزان ذخیره‌سازی مناسب گندم در استان اشاره کرد و اضافه کرد: دارا بودن فضای ذخیره‌ای استاندارد قریب به پنج برابر مصرف گندم استان و دو برابر میزان تولید گندم استان موجب شده است تا استان بتواند همواره ذخیره مناسبی از محصول استراتژیک گندم در استان را داشته باشد.

این مسئول به ذخیره‌سازی میزان قابل توجهی از آرد مورد نیاز واحدهای تولید نان در استان نیز تأکید داشته و افزود: خوشبختانه با همکاری دست‌اندرکاران تولید نان در حوزه تأمین گندم و آرد استان در مواقع بحران مشکلی وجود نخواهد داشت.

منصوری با تأکید بر اینکه نانوایان زحمتکش استان در مقاطع مختلف از جمله تاسوعا و عاشورای حسینی سال جاری، بحران در استان گیلان، زلزله در استان آذربایجان شرقی با موفقیت نسبت به تأمین نان ماکول اقدام کرده‌اند، اظهار داشت: از مواردی که از این صنف انتظار می‌رود اجرای دوگانه‌سوز کردن واحدهای خبازی خود است.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام مسئولان امر در شهرستان‌های تابعه استان هم‌اکنون 93 واحد نانوایی در سطح استان دوگانه‌سوز است، تصریح کرد: طبق هدف‌گذاری این شرکت این تعداد به صورت پراکنده در سطح استان باید به 175 واحد نانوایی با تولید نان لواش وجود داشته باشد.

به گزارش فارس، در پایان این نشست مانور تأمین نان مردم شریف زنجان در شرایط قطعی گاز و برق در سطح شهر زنجان با حضور عوامل دست‌اندرکار با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان،  مدیران کارخانجات آرد سازی استان، شرکت حمل و نقل خلیج فارس، اتحادیه نانوایان و همکاران شرکت غله استان برگزار شد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940810000967

12 آبان 1394 وحید اکبری 2016
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025