مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تقریبا صد درصد مطالبات کشاورزان گندم‌کار پرداخت شده و تنها بخش کمی در حدود 500 میلیون تومان از مطالبات باقی‌مانده که تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه خرید گندم از گندم‌کاران زنجانی امسال از آخر مردادماه آغاز شده تا 20 مهرماه داشت، گفت: در مجموع طی حدود چهار ماه، خرید گندم در 44 مرکز صورت گرفت که 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز مربوط به مباشران تعاون روستایی بود.

 

این مسئول با بیان اینکه امسال قیمت هر کیلوگرم گندم یک‌هزار و 155 تومان با افت متوسط غیرمفید دو و مفید چهار درصد بوده است، یادآور شد: طبق آمار امسال 232 هزار تن گندم در زنجان خریداری شده است و میزان مطالبات گندم‌کاران از این محل 268 میلیارد تومان بوده است.

 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه قبل از خرید گندم میزان موجودی سیلوهای استان 100 هزار تن بوده است، افزود: هم‌اکنون موجودی این مراکز به بیش از 330 هزار تن رسیده است.

 

منصوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان موجودی سیلوهای استان به اندازه مصرف سه سال استان رسیده است و در کشور در حال رایزنی برای تعیین نرخ خرید تضمینی برای سال آینده هستند.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=57103

05 آبان 1394 وحید اکبری 2054
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025