مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه با آزاد سازی نرخ نان از سال گذشته، پیشنهاد تشکیل اتحادیه نانوایی آزادپر که قبل از سال 89 نیز وجود داشت، افزود: هم اکنون شمار واحدهای نانوایی آزاد پز در مقایسه با گذشته افزایش یافته است و اتخاذ تصمیم های جامع برای ارتقای خدمات به گروه های هدف، نتایج خوشایندی به دنبال دارد.
وی اظهار کرد: هم اکنون اتحادیه نانوایان فعلی رسیدگی به فعالیت واحدهای نانوایی آزادپز و یارانه دار را بر عهده دارد و با تفکیک دو اتحادیه، به صورت تخصصی به تحقق اهداف تعیین شده کمک می شود.
ایزدی افزود: شکل گیری اتحادیه مستقل نانوایی آزادپز به پویایی و بالندگی روز افزون منجر می شود و تحقق این مهم راهکارهای بهتری را برای رفع معایب و حتی نظارت های هدفمند ارایه می کند.
وی با بیان اینکه مردم بهترین ناظر و ارزیاب از نحوه نان های عرضه شده از سوی واحدهای نانوایی هستند، ادامه داد: شهروندان در مورد پخت، عرضه و حتی چگونگی استفاده متصدیان واحدهای نانوایی از مواد اولیه و در تمامی فرآیند تهیه و پخت نان، نباید بی تفاوت باشند، به ویژه در واحدهای آزادپز که نان به قیمت تمام شده عرضه می شود.
عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان ادامه داد: وقتی اتحادیه ای مستقل باشد سطح توقعات و انتظارات گروه های هدف نیز متفاوت خواهد بود و تشکیل این اتحادیه به نوبه خود فرصت و انرژی کافی را برای پاسخگویی به نیاز و توقعات فراهم می کند.
ایزدی موفقیت اتحادیه را در گروی رقابت، تولید کیفی و مشتری مداری و درآمد بالا ذکر کرد.
هم اکنون یک هزار و 450 واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی استان زنجان فعال است که از این تعداد یک هزار واحد به صورت دولتی و 350 واحد دیگر آن به صورت آزادپز فعالیت می کنند

http://www.irna.ir/fa/News/81707232/

15 مرداد 1394 وحید اکبری 2155
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025