مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: یکی از اهداف آزادسازی تدریجی قیمت در حوزه نان ارتقاء کیفیت نان‌های پخت شده است که در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه طی سنوات گذشته به علت ارائه آموزش‌های مطلوب و مناسب به نانوایان در زمینه فنون پخت نان با کیفیت، استان رتبه‌های نخست کشوری را هم در بحث آموزش و هم در بحث ارتقای کیفیت نان کسب کرده است، تصریح ‌کرد: با توجه به ذخیره 100 هزار تنی گندم و افزایش کیفیت آن امیدواریم امسال با آغفاز خرید کندم شاهد افت کیفیت آرد نباشیم و شهروندان محصول با کیفیت خریداری کنند.

 

این مسوول قیمت خرید تضمینی گندم را برای امسال گندم 11 هزار و 550 هزار ریال عنوالن کرد و گفت: امسال بانک عامل در خرید گندم امسال بانک کشاورزی است و گندم مورد نیاز با افت مفید چهار درصد و غیرمفید با افت دو درصد خریداری خواهد شد ولی کشاورزان نیز باید بدانند بانک کشاورزی حق برداشت پول از حساب کشاورزان برای معوقات بانکی را ندارند و در این رابطه تصمیم‌گیری شده است.

 

منصوری به پیش‌بینی تولید گندم نیز اشاره کرد و یادآورشد: انتظار می‌رود امسال 250 الی 280 هزار تن گندم در استان تولید و پس از لحاظ خود مصرفی کشاورزان، اقدام به خرید این محصول استراتژیک خواهیم کرد

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=54290

06 خرداد 1394 وحید اکبری 2051
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025