مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بحث خرید گندم در استان زنجان اظهار کرد: از میزان گندم خریداری شده در استان زنجان طی سال گذشته 100 هزار تن موجودی است.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار گرفته شده مصرف سالیانه گندم در استان زنجان 120 هزار تن است، تصریح کرد: امسال گندم به قیمت 11 هزار و 550 هزار ریال در استان خریداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه بانک عامل در خرید گندم امسال بانک کشاورزی است، اضافه کرد: گندم مورد نیاز با افت مفید چهار درصد و غیرمفید با افت دو درصد خریداری خواهد شد.

منصوری با پیش‌بینی تولید 250 هزار تن گندم در استان زنجان طی سال جاری اضافه کرد: پس از لحاظ خود مصرفی کشاورزان اقدام به خرید صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه به بحث آزاد پز شدن نانوایی‌ها و تاثیرات مثبت آن نیز اشاره کرد و گفت: از آغاز سال جاری که بحث آزاد پز کردن 20 درصد از نانوایی‌ها در دستور کار قرار گرفته است، طی سه ماهه اخیر اتفاقات مثبتی در استان رخ داده است.بر این اساس طی سه ماهه گذشته 65 میلیارد ریال در استان زنجان در حوزه گندم و آرد صرفه‌جویی شده است.

به گزارش فارس، شرکت غله استان زنجان طی سنوات گذشته به علت ارائه آموزش‌های مطلوب و مناسب به نانوایان در زمینه فنون پخت نان با کیفیت، رتبه‌های نخست کشوری را هم در بحث آموزش و هم در بحث ارتقای کیفیت نان کسب کرده است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940305000553

05 خرداد 1394 وحید اکبری 2073
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025