مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز دوشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: با پیش بینی این میزان تولید تمهیدات لازم برای خرید این محصول استراتژیک اتخاذ شده است.

وی یادآوری کرد: بر این اساس پس از لحاظ کردن میزان گندم مصرفی کشاورزان، این شرکت نسبت به خرید گندم های مازاد بر نیاز کشاورزان استان اقدام و نسبت به ذخیره سازی آن در سیلوها و مراکز تعیین شده اقدام خواهد کرد.

منصوری بابیان اینکه بانک کشاورزی به عنوان بانک متولی پرداخت بهای گندم تحویلی کشاورزان در کشور اعلام شده است، ابراز کرد: این بانک پس از خرید گندم نسبت به پرداخت بهای این محصول مبادرت خواهد کرد و کشاورزان در صورت نداشتن شماره حساب در اسرع وقت به یکی از شعب بانک کشاورزی استان مراجعه کنند.

وی اظهار کرد : قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیرمفید به ازای هر کیلوگرم گندم یکهزار و 155 تومان محاسبه و پرداخت خواهد شد که این مبلغ در سال گذشته یکهزار و پنجاه تومان بود.

سال گذشته پیش بینی تولید گندم 350 هزار تن بود که بیش از 220 هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید و ذخیره سازی شد.

استان زنجان سال گذشته جز 10 استان برتر کشور در تولید گندم شناخته شد.

نیاز جمعیت یک میلیون و 100هزار نفری استان زنجان به این محصول 120 هزار تن در سال است

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81586314/

08 اردیبهشت 1394 وحید اکبری 2074
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025