مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14 زنجان گفت: در سال گذشته بیش از 220 هزار تن گندم از كشاورزان استان خريد و ذخیره سازی گردید.
رسول منصوری افزود: در سال‌جاري برابر پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی استان توليد گندم در استان 350 هزار تن خواهد بود که پس از لحاظ مصارف خود کشاورزان اعم از نگهداری گندم جهت بذر و ... ، این شرکت نسبت به خرید گندم های مازاد بر نیاز کشاورزان زحمتکش استان اقدام و در سیلوها و مراکز ذخیره ای گندم ذخیره سازی خواهد نمود.
مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14 زنجان بانک کشاورزی را به عنوان بانک عامل پرداخت بهای گندم تحویلی کشاورزان اعلام و اضافه کرد : بانک کشاورزی بعنوان بانک عامل پرداخت بهای گندم خریداری توسط دولت بوده لذا زارعین محترم در صورت نداشتن شماره حساب از این بانک در اسرع وقت به یکی از شعب بانک کشاورزی در استان مراجعه نمایند.
وی ادامه داد : قيمت پايه خريد گندم با احتساب 4% افت مفيد و 2% افت غيرمفيد به ازای هر کیلوگرم گندم 11550 ریال محاسبه و پرداخت خواهد شد.

05 اردیبهشت 1394 وحید اکبری 2126
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025