مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدعامل شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14 با اعلام اينكه طی آزمایشات مستمرکیفیت آرد تولیدی استان‌زنجان مطلوب ارزيابي‌شده‌است گفت: با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاههای مرتبط روند نظارت و بازرسی بصورت مداوم از واحدهای تولیدی آرد و نان ادامه داشته و در ایام نوروزی تشدید شده است.

به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14؛رسول منصوری با اشاره به اینکه آرد مورد نیاز خبازی های استان به موقع در ایام تعطیلات نوروزی تحویل نانوايي ها داده شده است اضافه کرد : نانوایان استان مطابق با شیفت تنظیمی نسبت به پخت نان ماکول به همشهريان زنجاني و مسافرین نوروزی اقدام  نمودند. 

وی افزود : در روز اول فروردين ماه،20 درصد از واحدهای نانوایی استان بصورت کشیک آماده خدمت رسانی به مردم استان و مسافرین بوده  و از روز دوم نيزکلیه واحدهای خبازی در استان اقدام به پخت نان كردند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 افزود : در سال جاري کلیه واحدهای نانوایی با پروانه کسب آزادپزی بر اساس قیمت های تعیین شده برحسب کیفیت و نوع پخت ، نان ماکول را در اختیار شهروندان و هم استانی های قرار خواهند داد.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=7189

16 فروردین 1394 وحید اکبری 1993
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025