مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اینکه طی آزمایشات مستمر صورت گرفته و اعلام مرکز پژوهش‌های غلات، کیفیت آرد تولیدی استان زنجان مطلوب است، اظهار کرد: با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاه‌های مرتبط روند نظارت و بازرسی به صورت مداوم از واحدهای تولیدی آرد و نان ادامه داشته است و در ایام نوروزی تشدید خواهد شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با اشاره به اینکه آرد مورد نیاز خبازی‌های استان در ایام تعطیلات نوروزی و نیمه نخست فروردین سال 94 تحویل شده است، اضافه کرد: نانوایان استان مطابق با شیفت تنظیمی نسبت به پخت نان نوروزی اقدام خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در نخستین روز سال جدید 20 درصد از واحدهای نانوایی استان به صورت کشیک آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف استان و مسافران بوده و از روز دوم فروردین همه واحدهای خبازی در استان اقدام به پخت نان خواهند کرد.

منصوری با تاکید بر اینکه در فروردین ماه سال آتی همه واحدهای نانوایی با پروانه کسب آزادپزی بر اساس قیمت‌های تعیین شده برحسب کیفیت و نوع پخت، نان را در اختیار شهروندان و هم استانی‌ها قرار می‌دهند، گفت: مابقی نانوایی‌ها با همان قیمت‌های تعیین شده توسط کارگروه مربوط به سال جاری اقدام به پخت نان می‌کنند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931227000878

28 اسفند 1393 وحید اکبری 2015
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025