مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه سال جاری آرد برخی واحدهای نانوایی در استان زنجان آزادسازی می‌شود اظهار کرد: اجرای طرح آزادسازی آرد تعدادی از خبازی‌ها در نقاط مختلف استان زنجان در ایجاد رقابت بین واحدهای نانوایی به منظور افزایش کیفیت انواع نان تاثیرگذار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح فوق موجب می‌شود تا شهروندان زنجانی کیفیت نان‌های پخت شده در واحدهای نانوایی مختلف را مقایسه کرده و نسبت به خرید نان با کیفیت‌ مناسب اقدام کنند عنوان کرد: شیوه انتخاب هر کدام از واحدهای نانوایی در نقاط مختلف استان زنجان در راستای اجرای طرح آزادسازی آرد خبازی‌ها به عهده شهرستان‌ها گذاشته شده است.

منصوری خاطرنشان کرد: پس از انتخاب هر واحد نانوایی به منظور آزادسازی آرد آن واحد در هر کدام از شهرستان‌های استان زنجان نان تولیدی این واحدها با قیمتی بالاتر از سایر نانوایی‌ها عرضه خواهد شد.

وی بیان داشت: از ابتدای اسفند ماه با اجرای طرح آزادسازی آرد خبازی‌ها آرد 80 تا 100 واحد نانوایی در نقاط مختلف استان زنجان آزادسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: پس از آزادسازی آرد تعدادی از واحدهای نانوایی در استان زنجان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و خود مردم بر کیفیت نان‌های پخت شده نظارت خواهند کرد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931130000004

01 اسفند 1393 وحید اکبری 2093
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025