مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: در دو ماه نان لواش استان زنجان با عدد کیفی 88.5 در رتبه سوم کشوری و نان سنگک با عدد کیفی 92.7 در رتبه پنجم کشوری قرار دارد.

وی از ارزیابی ماهانه کیفیت نان‌های سنتی توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور خبر داد و تصریح کرد: از واحدهای نانوایی استان با در نظر گرفتن پراکنش جغرافیایی واحدهای نانوایی و نوع نان تولیدی نمونه برداری و کیفیت نمونه‌های نان استان مطابق استاندار ملی به شماره 2628 آزمایش و نتایج و نمونه های آن به مرکز ارسال می‌شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 به موارد بررسی و آزمایش کیفیت نان استان اشاره کرد و افزود : شکل نان که باید یکنواخت و عاری از برآمدگی و فرورفتگی غیر عادی باشد و همچنین خصوصیات سطح رویی و زیرین نان که می بایستی یکنواخت و عاری از علائم سوختگی، خمیری و پارگی باشد و همچنین رنگ و بافت نان که باید دارای رنگ کاملا طبیعی بوده و به راحتی در اثر کشیدن شدن پاره و راحت لقمه شود.

وی قابلیت جویدن، عطر و بو و طعم مناسب را از سایر موارد مورد آزمایش این دستگاه برشمرد و ابراز کرد: ناپذیرفتنی‌هایی مثل جوش شیرین، مواد خارجی، کپک‌زدگی و غیره مورد آزمایش قرار گرفته و نمره کیفی نان تعیین می‌شود.

منصوری گفت: در دو ماه اخیر نان بربری استان زنجان با کسب عدد کیفی 91.3 از 100 در رتبه اول کشوری قرار گرفت.

وی ابراز کرد : نان سنگک استان قم با عدد کیفی 98 و استان البرز با عدد کیفی 96.6 به ترتیب در رتبه های اول و دوم کشوری قرار دارند.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 به مصوبه اخیر هیئت دولت اشاره کرد و گفت: در برنامه پنج ساله و در هرسال 20 درصد از واحدهای نانوایی به آزاد پزی تبدیل می‌شوند که این امر تاثیر بسیار زیادی در افزایش کیفیت نان دارد

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/635444

08 بهمن 1393 وحید اکبری 1970
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025