مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، رسول منصوری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اظهار کرد: استان زنجان در سال 93، 157 هزار تن موجودی گندم دارد که این میزان نیاز 15 ماه استان را پوشش می‌دهد.

وی ابراز کرد: امسال 5 کارخانه در استان زنجان برای تولید آرد فعالیت می‌کنند که تا‌کنون 65 هزار تن آرد ذخیره سازی شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از برنامه ماهانه برای درجه بندی کارخانجات خبر داد و گفت: استان زنجان در کیفیت گندم در جایگاه متوسط کشوری است و درجه بندی کیفیت گندم و آرد بیشتر در بخش درجه یک قرار دارد.

وی تصریح کرد: افزودن آهن به آرد و غنی سازی آن باید در کارخانجات انجام شود و واحدهای خط باز مجاز به افزودن مواد دیگر به آردی که دریافت می‌کنند، نیستند.

منصوری با اشاره به وجود 500 واحد نانوایی مازاد در سطح استان زنجان بیان کرد: با وجود مراکز مازاد استقبال برای تأسیس واحدهای جدید وجود دارد.

وی عنوان کرد: امسال گندم به قیمت یک هزار و 50 تومان خریداری شده و قیمت نان هم برای حمایت از مصرف کنندگان افزایش پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اعلام کرد: استان زنجان در پخت 4 نوع نان رتبه های نخست تا هشتم کشوری را کسب کرده است.

وی عنوان کرد: براساس هدف گذاری شرکت غله برای ارتقای کیفیت نان و افزایش ارزش غذایی سبد خانوارها واحدهای نانوایی لواش به سنگک تبدیل می‌شوند.

منصوری با اشاره به اینکه 13 درصد از نانوایی‌ها در استان زنجان را واحدهای سنگکی تشکیل می‌دهند، مطرح کرد: واحدهای تولید نان لواش با تبدیل نانوایی خود به تولید نان سنگک حمایت می‌شوند و سهمیه اضافی دریافت می‌کنند.

وی با بیان پایین بودن قیمت نان با توجه به هزینه‌های آن به اصلاح قیمت‌های عرضه نان تأکید کرد.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/563052

05 آذر 1393 وحید اکبری 1984
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025