مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14 گفت: به منظور تامين نان مورد نياز مردم در ايام تعطيلات 120 واحد نانوائي در روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني در سطح استان زنجان اقدام به پخت نان نمودند.

به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14؛ رسول منصوري افزود: در ايام محرم و در روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني 120 واحد نانوايي در مسيرهاي اصلي و تردد عزاداران مشغول به فعاليت پخت نان بودند.

منصوري گفت: چندين واحد نانوائي نيز به صورت ويژه از صبح تاساعت 8 شب مشغول به پخت نان بودند.

وي اظهار داشت: شركت غله و خدمات بازرگاني استان با تامين به موقع آرد مورد نياز واحدها تلاش كرد تا مشكلي در زمينه تامين نان عزاداران به وجود نماييد.

منصوري ادامه داد: ستاد ويژه اي در فرمانداري اين شهرستان براي ارائه خدمات مورد نياز به عزاداران حسيني در بخش هاي مختلف تشكيل شده بود.

وي به فعاليت مفيد و مطلوب نانوائيها به خصوص در ايام خاص، اشاره كرد، گفت: فعاليت نانوائيها در ايام تاسوعاو عاشورا مطلوب و مورد رضايت مردم بود.

بر پايه اين گزارش:1444 واحد نانوايي در سطح استان زنجان فعالند كه از اين تعداد 623 واحد در خود شهرستان زنجان واقع شده اند.

http://www.gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=6756

22 آبان 1393 وحید اکبری 1975
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025