مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

"رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: بهسازی نانوایی‌ها در راستای افزایش کیفیت و بهداشت پخت نان صورت می‌گیرد و در این رابطه تاکنون تسهیلات خوبی در اختیار نانوایان زنجان قرار گرفته است.

 

وی تصریح ‌کرد: در بهسازی و نوسازی نانوایی‌ها انتظار می‌رود که نانوایان به سمت بهبود کیفیت نان بروند هر چند در چند سال گذشته روند ارایه تسهیلات کند شد، اما امسال تاکنون به 8 نانوایی متقاضی 112 میلیون تومان وام ارایه شده است.

 

این مسوول در ادامه با اشاره به اینکه پخت صنعتی نان نیز در استان مورد تاکید است، اضافه کرد: در این روش دیگر از گرمای مستقیم برای پخت نان استفاده نشده و محصول با گرمای غیرمستقیم پخت می‌شود که این روش باعث کاهش ضایعات نان می‌شود و بسیار به ‌صرفه خواهد بود.

 

منصوری در ادامه گفت: در حال حاضر 441 واحد نانوایی با پخت انواع نان در سطح استان به زنجانی‌‌ها ارایه خدمات می‌دهند و بر اساس گزارش‌ها جزو استان‌های بالای جدول در کیفیت پخت نان نیز هستیم.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=50679

19 آبان 1393 وحید اکبری 1971
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025