مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

السلام عليك يا ابا عبدالله الحسين (ع)

 مردم فهيم و متدين استان زنجان

اكنون كه نوبت ميزباني كاروان تدبير و اميد به استان زنجان ديار غواصان دريادل، پايتخت شور و شعور حسيني و سرزمين علم و فقاهت، ايثار و حماسه رسيده است، دلها سرشار از اميد به آينده، انتظار لحظه شوق ديدار منادي صلح و آرامش و اعتدال و اقتدار را مي كشد.

در آستانه اين سفر تاريخي از آحاد مردم متدين و فهيم استان زنجان دعوت مي نمائيم در مراسم استقبال و ديدار عمومي حضرت حجت الاسلام و المسلمين جناب آقاي دكتر روحاني رياست محترم جمهوري اسلامي ايران راس ساعت 9:30 روز چهارشنبه سي ام مهر ماه در محل استاديوم كارگران زنجان حضور بهم رسانيد.

بدون ترديد حضور رياست محترم جمهوري و هيئت همراه در اين استان و حضور حماسي و پرشور مردم آگاه در صحنه سياسي و اجتماعي منشاء خير و بركت و رونق اقتصادي و توسعه استان زنجان را بيش از پيش فراهم و پايبندي و اعتقاد راسخ مردم به آرمانهاي حضرت امام (ره) و منويات مقام معظم رهبري و عزت و عظمت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به نمايش خواهد گذاشت.

 علي خاتمي ـ  نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان                                                                              

جمشید انصاری ـ استاندار زنجان

29 مهر 1393 وحید اکبری 2215
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025