مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه14 گفت: با واریز 2 هزار و 333 میلیارد ریال در فصل خرید سالجاری به حساب گندمكاران،تمامی مطالبات کشاورزان پرداخت شده است .

به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14:رسول منصوري افزود:ازآغاز فصل خرید تاكنون بیش از 220 هزار تن گندم در قالب 8962 محموله ازكشاورزان خریداري و ذخیره سازی شده که این میزان خرید گندم درمقايسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 35 درصدی را نشان می دهد.

منصوری با اشاره به اینکه بیش از 233 میلیارد تومان وجه به حساب كشاورزان واريز شده است افزود: 100 درصد بهاي گندم کشاورزان به حساب گندمكاران واريز شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 تصریح کرد : سیلوهای بخش خصوصی باخريدو ذخیره سازی 90 هزار تن ، کارخانجات آرد سازی با خريدذخیره سازي 98 هزار تن ،رشد 5/2 برابری ميزان ذخيره گندم در سالجاري راداشته اند واتحادیه تعاونی روستایی هم با ذخیره 21 هزار تن در امر خرید تضمینی گندم سالجاری مشارکت داشته است.

وي با تاکید بر اینکه کیفیت گندم های خریداری شده مطلوب می باشد اضافه کرد: متوسط افت مفید و غیر مفید گندم های خریداری شده 1 درصد بوده و سن زدگی گندم ها زیر 0.5 درصد می باشد.

منصوري در پایان خاطر نشان کرد : میزان گندم مورد نیاز استان زنجان 120 هزار تن در سال می باشد که مازاد گندم های خریداری شده هم اکنون به ساير استان های متقاضی گندم ارسال می شود.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=6671

28 مهر 1393 وحید اکبری 2042
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025