مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش ایرنا، رسول منصوری روز یکشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا، مبلغ کل پرداختی گندم خریداری شده از کشاورزان این استان را بالغ بر دو هزار و 330 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با توجه دولت تدبیر و امید تمامی مطالبات کشاورزان در ارتباط با گندم های خریداری شده پرداخت شد.

وی یادآوری کرد: با همکاری عوامل مربوطه در امر خرید تضمینی 220 هزار تن گندم در قالب هشت هزار و 962 محموله خرید و ذخیره سازی شد که این میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 35 درصدی را نشان می دهد.

منصوری افزود: سیلوهای بخش خصوصی با ذخیره سازی 90 هزار تن، کارخانجات آرد سازی با ذخیره 98 هزار تن رشد دو و نیم برابری داشته و اتحادیه تعاونی روستایی با ذخیره 21 هزار تن در امر خرید تضمینی گندم سال جاری مشارکت بسزایی داشته اند.

این مسوول با تاکید بر اینکه کیفیت گندم های خریداری شده این استان مطلوب است، افزود کرد: متوسط افت مفید و غیر مفید گندم های خریداری شده یک درصد بوده و سن زدگی زیر پنج درصد است.

وی خاطر نشان کرد : میزان گندم مورد نیاز استان زنجان 120 هزار تن در سال برآورد شده و مازاد گندم های خریداری شده به استانهای متقاضی ارسال می شود.

به گزارش ایرنا زنجان جز 10 استان برتر در تولید گندم کشور شناخته شد.

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81354388/

27 مهر 1393 وحید اکبری 2077
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025