مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از خرید بیش از220 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد و گفت: امسال 220 هزار تن گندم در قالب 8962 محموله خرید و ذخیره‌سازی شده که این میزان خرید گندم در مدت مشابه سال گذشته رشد 35 درصدی را نشان می‌دهد.

 

"رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با اشاره به اینکه بیش از 233 میلیارد تومان وجه پرداختی به کشاورزان در استان است، افزود: 100 درصد وجه گندم کشاورزان به حساب آنان واریز شده است.

 

وی تصریح‌ کرد: سیلوهای بخش خصوصی با ذخیره‌سازی 90 هزار تن، کارخانجات آردسازی با ذخیره 98 هزار تن رشد 2.5 برابری را داشته و اتحادیه تعاونی روستایی با ذخیره 21 هزار تن در امر خرید تضمینی گندم سال‌جاری مشارکت داشته‌اند.

 

این مسوول با تاکید بر اینکه کیفیت گندم‌های خریداری شده مطلوب است، گفت: متوسط افت مفید و غیرمفید گندم‌های خریداری شده یک درصد بوده و سن زدگی زیر نیم درصد است.

 

وی خاطرنشان‌ کرد: میزان گندم مورد نیاز استان زنجان 120 هزار تن در سال است که مازاد گندم‌های خریداری شده به استان‌های متقاضی ارسال می شود.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=50210

27 مهر 1393 وحید اکبری 2002
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025