مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: ظرفیت ذخیره‌سازی گندم استان 460 هزار تن است.

وی افزود: در سال جاری 220 هزار تن گندم در استان زنجان خرید و ذخیره‌سازی شده است که 120 هزار تن از این میزان نیاز استان بوده و مابقی به استان‌های متقاضی صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به کیفیت مطلوب گندم خریداری شده از کشاورزان استان تصریح کرد: ارائه بذر مناسب از سوی جهاد کشاورزی استان و کاشت، داشت و برداشت اصولی گندم از جمله عوامل تاثیرگذار در کیفیت مناسب این محصول در زنجان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: گندم‌های خریداری شده طی سال جاری در استان زنجان دارای متوسط عمر مفید و غیرمفید بوده و سن‌زدگی آنها نیز زیر یک درصد است.

منصوری با بیان اینکه شهرستان خدابنده سهم مهمی در تولید گندم استان زنجان دارد، تصریح کرد: 50 درصد گندم تولیدی استان در این شهرستان تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 35 درصد از مجموع گندم ذخیره‌سازی شده طی سال جاری در استان زنجان به شهرستان خدابنده مربوط می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه زمان خرید گندم از کشاورزان زنجانی طی سال جاری پایان شهریورماه اعلام شده بود، تصریح کرد: با وجود این کشاورزانی که تاکنون موفق به تحویل گندم تولیدی خود به مراکز خرید نشده‌اند می‌توانند در این راستا اقدام کنند.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930714000138

14 مهر 1393 وحید اکبری 2047
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025