مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پارسال 167 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان خریداری شده بود، افزود: در سال زراعی 93-92 خرید این محصول استراتژیک در استان به 220 هزار تن افزایش یافت.

وی، میزان مناسب نزولات آسمانی و اعلام به موقع خرید تضمینی گندم را از علل مهم رغبت کشاورزان استان به کشت محصول گندم و افزایش بیشتر آن ذکر کرد.

منصوری با بیان اینکه با اقدامات انجام شده 96 درصد بهای گندم کشاورزان این استان از طریق بانک مربوطه پرداخت شده است افزود: بالغ بر دو هزار و 330 میلیارد ریال بهای گندم کشاورزان این استان پرداخت و مابقی نیز در کوتاهترین زمان ممکن انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: 50 درصد گندم این استان در شهرستان خدابنده تولید می شود که در مجموع 35 درصد محصول خریداری استان را شامل می شود.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: 72 هزار تن گندم در شهرستان خدابنده خریداری شد که رشد بسیار خوبی داشته است.

وی یادآورشد: پارسال قیمت گندم از هشت هزار و 400 ریال به یکهزار و 500 ریال افزایش یافت که این مهم به نوبه خود در افزایش کشت این محصول بسیار تاثیر گذار بود.

به گزارش ایرنا، زنجان جزء 10 استان برتر در تولید گندم کشور شناخته شد و نیاز مردم استان ب این محصول 120 هزار تن در سال است.

10 مهر 1393 وحید اکبری 2002
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025