مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

"رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهارکرد: با توجه به رشد خرید گندم در استان زنجان و نیاز سالانه حدود 120 هزار تنی گندم مصارف نانوایی‌ها، حدود 60 درصد گندم‌های ذخیره شده، به منظور تامین بخشی از نیاز استان‌های مجاور صادر خواهد شد.
وی میزان سرانه مصرف آرد استان در هر ماه را 9 كیلو گرم اعلام و افزود: در این استان 5 واحد تولید آرد و یك هزار و 414 واحد نانوایی، نان مصرفی مردم استان زنجان را تامین می‌كنند.
مدیر عامل شركت غله استان ظرفیت ذخیره‌سازی استان زنجان را نیز مطلوب دانست و عنوان كرد: توان ذخیره سازی 407 هزار تن بوده است و با بهره برداری از فاز اول سیلوی تازه تأسیس، ظرفیت نگهداری گندم‌ها به 413 هزار تن رسیده است.
این مسئول با اشاره به کیفیت گندم تولید در زنجان، اظهارکرد: خوشبختانه امسال با اقدامات انجام شده شاهد کیفیت مطلوب گندم برداشتی از مزارع استان هستیم و شرایط ذخیره‌سازی نیز استاندارد و در وضعیت مطلوب است.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=49846

07 مهر 1393 وحید اکبری 2010
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025