مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان به صادرات 60 درصدی گندم‌های ذخیره شده به استان‌های همجوار اشاره کرد و افزود: 40 درصد از گندم تولید شده استان زنجان به مصرف داخلی رسیده و بقیه به استان‌های همجوار صادر می‌شود.

 

"رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهارکرد: سال گذشته گندم مازاد استان به چهار استان همجوار صادر شد و امسال نیز 35 هزار تن از گندم های تولید شده توسط کشاورزان زنجانی، به استان متقاضی ارسال شد.

 

وی تصریح‌کرد: 95 درصد خرید گندم‌های تولید شده در زنجان با اعتبارات دولتی و در مراکز ذخیره‌ای بخش خصوصی خرید و ذخیره شده است.

 

این مسئول با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های شرکت غله استان زنجان خرید گندم با کیفیت است، گفت: استان زنجان جزو 5 استان برتر در بحث خرید گندم با کیفیت است و در حال حاضر از نظر تولید نان بربری جزو استان‌های برتر است.

 

وی در مورد نوع ارقام گندم های تولید شده در مزارع استان زنجان تصریح کرد: گندم رقم آذری به دلیل تحمل آب و هوای سردسیری استان زنجان در مزارع کشاورزی کشت می شود.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=49629

26 شهریور 1393 وحید اکبری 1948
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025