مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان، ارایه بذر مناسب، حمایت و هدایت کشاورزان از سوی سازمان جهادکشاورزی را از دلایل افزایش کیفیت گندم تولیدی استان بیان کرد.

 

"رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، افزود: امسال 212 هزار تن خرید تضمینی گندم در این استان انجام شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 82 درصدی را نشان می‌دهد.

 

وی یادآور شد: همکاری مراکز خرید و دیگر دستگاه‌های مربوطه نقش مهمی در خرید و ذخیره‌سازی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان داشته است.

 

منصوری، گندم‌های خریداری شده این استان را در ردیف گندم‌های با کیفیت کشور اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه وجه قابل پرداخت برحسب کیفیت گندم ارزش‌گذاری می‌شود، بر این اساس استان زنجان در زمینه گندم باکیفیت رتبه هشتم کشوری را در بین 31 استان کسب کرده است.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان، خاطرنشان کرد: گندم‌های کیفی در تولید آرد و در نهایت نان مرغوب تاثیر به‌سزایی دارد و یکی از ضروریات تحقق این مهم شرایط لازم برای نگهداری مناسب گندم‌های خریداری شده در سیلو است.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=49271

10 شهریور 1393 وحید اکبری 2065
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025