مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به نقل از روابط عمومی شرکت غله استان زنجان، رسول منصوری در آیین افتتاح فاز نخست سیلوی فلزی بخش خصوصی در شهرستان زنجان از خرید بیش از 210 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و تلاش عوامل ذی‌ربط در امر خرید تضمینی گندم 212 هزار تن گندم خرید و ذخیره‌سازی شده که این میزان خرید گندم در مدت مشابه سال گذشته رشد 82 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه گندم‌های استان زنجان جزء گندم‌های کیفی کشور است، افزود: با توجه به اینکه وجه قابل پرداخت بر حسب کیفیت گندم ارزش‌گذاری می‌شود، لذا استان زنجان در این زمینه رتبه هشتم کشوری را در بین 31 استان کسب کرده که ارائه بذر مناسب، حمایت و هدایت سازمان جهاد کشاورزی از کشاورزان زحمتکش استان از دلایل افزایش کیفیت گندم تولیدی است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان تصریح کرد: در زمینه میزان وزنی و تناژ خرید گندم، استان زنجان جزء 10 استان برتر کشور بوده که بیش از 200 هزار تن گندم خرید و ذخیره‌سازی کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه گندم‌های کیفی در تولید آرد و در نهایت نان ماکول تاثیر به‌سزایی دارد، افزود: یکی از ضروریات نگهداری مناسب گندم‌های خریداری شده، ذخیره در سیلوهای استاندارد است که در هفته دولت فاز نخست یکی از این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

منصوری اضافه کرد: با آغاز نهضت سیلوسازی در کشور در سال‌های گذشته، خوشبختانه امسال فاز نخست دو سیلوی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده و ان‌شاءالله با عنایت دولت و تخصیص تسهیلات لازم سومین سیلوی بخش خصوصی با ظرفیت 100 هزار تن که هم اکنون دارای بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی است، افتتاح می‌شود.

گفتنی است، در این مراسم فرماندار شهرستان زنجان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دیدگاه‌ها و نظرات خود را در حوزه گندم، آرد و نان بیان کرده و سیلوی گندمک ولیعصر (عج) افتتاح شد.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930605001539

06 شهریور 1393 وحید اکبری 2039
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025