مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، امیر حسین صارمی، رئیس هیئت مدیره سیلوی گندمک ولیعصر(عج) در مراسم افتتاحیه سیلوی فلزی 6 هزار تنی گندم، اظهار کرد: عملیات ساخت فوندانسیون سیلوی گندمک ولیعصر(عج) شهرستان زنجان با سرمایه گذاری اولیه 25 میلیارد و 500 میلیون ریال از سال 90 آغاز شده است.

وی با اشاره به محل قرار گرفتن سیلوی گندمک ولیعصر(عج) در شهرستان زنجان تصریح کرد: سیلوی گندمک ولیعصر(عج) در نقطه ورودی شهرستان زنجان قرار داشته و در بحث حمل و نقل مشکلی برای رانندگان و کشاورزان به وجود نمی آید.

صارمی ابراز کرد: امسال به دلیل اختلاف نرخ ارز یکی از سیلوهای 6 هزار تنی را افتتاح کردیم و امیدواریم به زودی فاز دوم سیلوی گندمک ولیعصر(عج) که شامل 4 سیلوی فلزی 6 هزار تنی است را افتتاح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مفتخر به این هستیم که تاکنون از هیچ تسهیلات بانکی برای تکمیل فاز نخست سیلوی گندمک ولیعصر(عج) شهرستان زنجان استفاده نکرده ایم.

رئیس هیئت مدیره سیلوی گندمک ولیعصر(عج) افزود: سیلوی گندمک ولیعصر(عج) شهرستان زنجان با مساحت 24 هزار متر مربع یکی از استانداردترین سیلوهای کشور است.

وی تصریح کرد: سیلوی گندمک ولیعصر(عج) شهرستان زنجان دارای 2 فاز است که درصورت تکمیل فاز دوم این محل ظرفیت ذخیره 30 هزار تن گندم را دارد.

صارمی از همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در تکمیل پروژه سیلوی گندمک ولیعصر(عج) تشکر کرد و افزود: برای رسیدن به چشم انداز گندمک سیلوی ولیعصر(عج) شهرستان زنجان نیاز به حمایت جدی مسئولان داریم.

وی ابراز کرد: با افتتاح فاز نخست سیلوی فلزی 6 هزار تنی گندم برای 8 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/474261

04 شهریور 1393 وحید اکبری 2100
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025