مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

"رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: سیلوی فلزی گندم شهرستان زنجان برای ذخیره‌سازی 30 هزار تن گندم در حال احداث است.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و 6 هزار تن سیلوی آن در فاز نخست آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

 

این مسوول خاطرنشان‌کرد: فاز دوم این طرح شامل 4 سیلوی 6 هزار تنی است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، سال بعد به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی در ادامه اظهار کرد: سیلوهای بخش خصوصی با ذخیره‌سازی 89 هزار تن‌، کارخانجات آردسازی با ذخیره 87 هزار تن‌، اتحادیه تعاونی روستایی با ذخیره 18 هزار تن در امر خرید تضمینی گندم امسال مشارکت داشتند.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تاکید بر اینکه کیفیت گندم‌های خریداری شده مطلوب است، گفت: متوسط افت مفید و غیرمفید گندم‌های خریداری شده یک درصد بوده و سن‌زدگی زیر نیم درصد است.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=49139

04 شهریور 1393 وحید اکبری 2085
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025