مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش ایرنا، رسول منصوری روز یکشنبه با اعلام این مطلب افزود: خرید تضمینی گندم این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 82 درصدی را نشان می دهد.

وی یادآورشد: نظارت و همکاری های بین بخشی موجب شده خرید و ذخیره سازی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان به نحو مطلوبی انجام شود.

منصوری، بااشاره به اینکه دو میلیارد و 170 میلیون ریال سهم وجه پرداختی به کشاورزان این استان است افزود: تاکنون 72 درصد این رقم به کشاورزان پرداخت شده و مابقی آنها از سوی بانک عامل در حال پرداخت است.

وی ادامه داد: سیلوهای بخش خصوصی با ذخیره سازی 89 هزار تن، کارخانه های آرد سازی با ذخیره 87 هزار تن و اتحادیه تعاونی روستایی با ذخیره 18 هزار تن در امر خرید تضمینی گندم سال جاری مشارکت فعالانه ای داشته اند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با تاکید اینکه کیفیت گندم های خریداری شده این استان مطلوب است، گفت: متوسط افت گندم های خریداری شده یک درصد بوده و سن زدگی آن زیر پنج درصد اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان گندم مورد نیاز استان زنجان 120 هزار تن در سال است که مازاد گندم های خریداری شده هم اکنون به استانهای متقاضی ارسال می شود.

به گزارش ایرنا 44 مرکز نیز در این استان خرید گندم مازاد برنیاز کشاورزان زنجانی را بر عهده دارند.

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81284498

02 شهریور 1393 وحید اکبری 2027
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025