مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 از خرید بیش از 205 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد و گفت : به لطف خداوند متعال و تلاش عوامل ذیربط در امر خرید تضمینی گندم 205 هزار تن گندم خرید و ذخیره سازی شده که این میزان خرید گندم در مدت مشابه سال گذشته رشد 82 درصدی را نشان می دهد.
رسول منصوری با اشاره به اینکه 217 میلیارد تومان وجه پرداختی به کشاورزان در استان خواهد بود افزود: 72 درصد وجه گندم کشاورزان واریز و مابقی آنها از سوی بانک عامل در حال پرداخت است که مبلغ فوق گردش اقتصاد کشاورزان استان را بهمراه خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 تصریح کرد : سیلوهای بخش خصوصی با ذخیره سازی 89 هزار تن ، کارخانجات آرد سازی با ذخیره 87 هزار تن ، اتحادیه تعاونی روستایی با ذخیره 18 هزار تن در امر خرید تضمینی گندم سالجاری مشارکت داشته اند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کیفیت گندم های خریداری شده مطلوب می باشد اضافه کرد: متوسط افت مفید و غیر مفید گندم های خریداری شده 1 درصد بوده و سن زدگی زیر 0.5 درصد می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد : میزان گندم مورد نیاز استان زنجان 120 هزار تن در سال می باشد که مازاد گندم های خریداری شده هم اکنون به استان های متقاضی ارسال می شود.

 

30 مرداد 1393 وحید اکبری 1971
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025