مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش ایرنا، رسول منصوری روز سه شنبه با اعلام این مطلب، میزان گندم مورد نیاز جهت تامین آرد یک ساله این استان را کمتر از 120 هزار تن ذکرکرد و افزود: گندم های خریداری شده در استان ذخیره سازی و به تدریج به استان هایی که نیاز به این محصول دارند صادر می شود.

وی یادآور شد: هم اکنون خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان ادامه دارد و با اقدامات لازم مشکلات این بخش رفع شده است.

منصوری تصریح کرد: کارخانجات آرد سازی این استان نیز با خرید 82 هزار تن و با رشد 5/2 برابری نسبت به سال گذشته به همراه سیلوهای بخش خصوصی، سیلوهای دولتی و تعاون روستایی در امر خرید گندم در استان فعال هستند و مراکز خرید گندم استان امسال به 44 مرکز رسیده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان، بابیان اینکه فاز نخست دو سیلوی فلزی با سرمایه گذاری بخش خصوصی امسال مورد بهره برداری قرار گرفته است ادامه داد: در زمان حاضر این استان بیش از تولید گندم دارای سیلوهای استاندارد بوده و قابلیت ذخیره گندم مصرفی استان های مجاور را نیز داراد.

منصوری افزود: وضعیت پرداختی بهای گندم کشاورزان این استان مناسب بوده و بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران 90 درصد بهای گندم خریداری شده از کشاورزان در سطح ملی پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت گندم های خریداری شده این استان در مقایسه با سال گذشته بسیار مطلوب ارزیابی شده که این مهم با عرضه مناسب بذر و حمایت های سازمان جهاد کشاورزی محقق شده است.

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81269349

22 مرداد 1393 وحید اکبری 2033
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025