مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران وضعیت پرداخت بهای گندم در سطح کشور مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های اعلام شده تاکنون 90 درصد بهای گندم به گندم‌کاران کشور پرداخت شده است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان همچنین با اشاره به وضعیت مطلوب گندم‌های خریداری شده، تصریح کرد: خوشبختانه با اقداماتی که جهاد کشاورزی استان انجام داده است، کیفیت گندم خریداری شده تا حد بسیاری در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است.

این مسئول با ارائه گزارشی از میزان گندم خریداری شده عنوان کرد: تا کنون 192 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است.

منصوری با اشاره به رشد 55 درصدی گندم خریداری شده در استان تصریح کرد: نیاز سالانه استان 120 هزار تن است که در طول سال میزان گندم اضافی خریداری شده به استان‌های هم‌جوار صادر خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از میزان گندم خریداری شده توسط کارخانجات آردسازی استان افزود: امسال میزان خرید گندم توسط کارخانجات آردسازی 82 هزار تن برآورد شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2،5 برابر افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان میزان گندم خریداری شده را مربوط به سیلوهای بخش خصوصی، سیلوهای دولتی و تعاونی روستایی اعلام کرد و اذعان داشت: تا پایان فصل خرید نیز 44 مرکز خرید در استان کار خرید گندم را انجام خواهند داد.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930521000704

21 مرداد 1393 وحید اکبری 2026
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025