مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 از خرید بیش از 190 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد و گفت : به لطف خداوند متعال و تلاش عوامل ذیربط در امر خرید تضمینی این محصول استراتژیک ، 192 هزار تن گندم خرید و ذخیره سازی شده که این میزان خرید گندم در مدت مشابه سال گذشته رشد 55 درصدی را نشان می دهد.
رسول منصوری با اشاره به اینکه میزان گندم مورد نیاز جهت تامین آرد یکساله استان کمتر از 120 هزار تن می باشد افزود: هم اکنون گندم های خریداری شده در استان ذخیره سازی می گردد و به تدریج به استان های مورد نیاز صادر می شود.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 تصریح کرد : کارخانجات آرد سازی استان با خرید 82 هزار تن و با رشد 5/2 برابری نسبت به سال گذشته بهمراه سیلوهای بخش خصوصی ، سیلوهای دولتی و تعاونی روستایی در امر خرید گندم در استان فعال بوده که مراکز خرید گندم استان امسال به 44 مرکز رسیده است.
وی با اشاره به اینکه فاز اول دو سیلوی فلزی با سرمایه گذاری بخش خصوصی امسال مورد بهره برداری قرار گرفته است افزود : هم اکنون استان زنجان بیش از تولید گندم دارای سیلوهای استاندارد گندم بوده و قابلیت ذخیره گندم مصرفی استان های مجاور را نیز دارا می باشد.
این مقام مسئول وضعیت پرداختی بهای گندم کشاورزان این استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران 90 درصد بهای گندم در سطح ملی پرداخت شده است.
منصوری کیفیت گندم های خریداری شده این استان را در مقایسه با سال گذشته بسیار مطلوب بیان کرد و گفت: این مهم با عرضه مناسب بذر و حمایت های سازمان جهاد کشاورزی محقق شده است.

20 مرداد 1393 وحید اکبری 2129
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025