مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

"رسول منصوری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهارکرد: این درحالی است که میزان کل گندم خریداری شده استان در سال گذشته 166 هزار تن بود و آمارها نشان می‌دهد امسال شاهد افزایش برداشت گندم در مناطق مختلف استان هستیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه برآوردها نشان می‌دهد امسال شرکت غله استان 230 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کند، افزود: پس از انبار مقدار مورد نیاز، محصول مازاد به سایر نقاط استان ارسال خواهد شد و امیدواریم در سال‌های آتی نیز کشاورزان با بهره‌گیری از روش‌های نوین کشاورزی سطح زیر کشت گندم را افزایش و با استفاده از دانش روز بهره‌وری را در این بخش ارتقاء دهند.

 

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان، وضعیت پرداختی بهای گندم کشاورزان این استان را مناسب دانست و گفت: بر اساس گزارش‌های اعلام شده 90 درصد بهای گندم در سطح ملی پرداخت شده است و کشاورزان از شرایط موجود رضایت نسبی دارند.

 

منصوری در ادامه به کیفیت گندم های خریداری شده استان در مقایسه با سال گذشته اشاره کردو افزود: خوشبختانه با اقدامات به‌موقع سازمان جهادکشاورزی و مقابله مناسب با سن گندم امسال شاهد کیفیت بالای گندم برداشت شده از سوی کشاورزان هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 44 مرکز خرید شامل شش سیلوی بخش دولتی و خصوصی، پنج کارخانه آرد سازی و اتحادیه‌های تعاونی روستایی کار خریدگندم کشاورزان این استان را بر عهده دارد.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=48788

18 مرداد 1393 وحید اکبری 2028
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025