مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان گندم خریداری شده در این استان را تاکنون 178 هزار تن اعلام کرد و افزود: این درحالی است که میزان کل گندم خریداری شده این استان در سال گذشته 166 هزار تن بود و افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

وی یادآورشد: بر اساس پیش بینی های انجام شده این شرکت به عنوان بخش دولتی حداقل 230هزار تن گندم تا پایان فصل برداشت از کشاورزان این استان خریداری می کند که این میزان بیش از دو برابر نیاز استان است.

منصوری تصریح کرد: 120 هزار تن میزان مصرف گندم این استان درسال است و مازاد آن به استانهای دیگر ارسال می شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان، وضعیت پرداختی بهای گندم کشاورزان این استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس گزارش های اعلام شده 90 درصد بهای گندم در سطح ملی پرداخت شده است.

وی یادآوری کرد: بانک سپه به عنوان متولی امر پرداخت نرخ خرید گندم در سطح کشور معرفی شده و تاکنون این روند رضایتبخش بوده است.

منصوری کیفیت گندم های خریداری شده این استان را در مقایسه با سال گذشته بسیار مطلوب بیان کرد و گفت: این مهم با عرضه مناسب بذر و حمایت های سازمان جهاد کشاورزی محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 44 مرکز خرید شامل شش سیلوی بخش دولتی و خصوصی، پنج کارخانه آرد سازی و اتحادیه های تعاونی روستایی کار خریدگندم کشاورزان این استان را بر عهده دارد.

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81263855

18 مرداد 1393 وحید اکبری 2036
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025