مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با اشاره به اینکه سال گذشته تا پایان فصل خرید 166 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد اظهار کرد: امسال در حالی که هنوز فصل خرید گندم به پایان نرسیده میزان خرید گندم به 170 هزار تن رسید.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان فصل خرید امسال، 230 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود، ابراز کرد:‌ مابقی گندم‌ تولید شده توسط کشاورزان برای خود مصرفی و یا به عنوان بذر سال آینده و یا مصارف دیگر توسط کشاورزان نگهداری ‌می‌شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته میزان مصرف گندم در استان زنجان نزدیک به 120 هزار تن بوده بیان کرد:‌ گندم مازاد خریداری شده از کشاورزان زحمت کش استان به سایر استان‌های کشور ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در 44 مرکز خرید گندم در نقاط مختلف استان و روستا‌ها‌ از کشاورزان گندم خریداری می‌شود خاطر نشان کرد: ‌این 44 مرکز خرید به صورت پراکنده در استان اقدام به خرید گندم از کشاورزان می‌کنند.

منصوری افزود: برای سهولت دسترسی کشاورزان استان به مراکز خرید گندم این مراکز به صورت پراکنده در استان و روستاها فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از تمامی شهرستان‌های استان گندم خریداری می‌شود ابراز کرد: حدود 58 درصد از گندم استان زنجان در شهرستان خدابنده تولید می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: بیش از 50 درصد گندم خریداری شده در استان از شهرستان خدابنده خریداری شده است.

وی افزود:‌ گندم‌های خریداری شده به 2 سیلوی دولتی و 5 کارخانه آرد سازی و تقریبا 4 سیلوی بخش خصوصی منتقل می شود و اتحادیه تعاونی روستایی به عنوان مباشر خرید گندم نسبت به خرید و ذخیره مابقی گندم اقدام می‌کند.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/453294

16 مرداد 1393 وحید اکبری 2002
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025