مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش ایرنا، رسول منصوری روز دوشنبه با اعلام این مطلب، افزود: تا کنون خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان از سوی کارخانه ها و شرکت های تعاونی انجام و ذخیره سازی شده است که این میزان گندم خریداری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری را نشان می دهد.

وی، یادآورشد: روزانه قریب به هفت هزار تن گندم در سیلوهای این استان خرید و ذخیره می شود که این روند همچنان رو به رشد است.

منصوری، تصریح کرد: میزان گندم مورد نیاز برای تامین آرد مصرفی یکساله این استان کمتر از 120 هزار تن است و براساس برنامه ریزی های انجام شده گندم های خریداری شده در این استان ذخیره سازی و به تدریج به دیگر استانهای متقاضی صادر می شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان، گفت: کارخانجات آردسازی این استان 45 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری کرده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد دو و نیم برابری را نشان می دهد.

وی، اظهار کرد: اتحادیه تعاون روستایی این استان با خرید 9 هزار تن گندم و رشد یک و نیم برابری آن نسبت به سال گذشته به همراه بخش خصوصی و دولتی در امر خرید گندم در استان فعال هستند.

منصوری، با تاکید بر اینکه کیفیت گندم های خریداری شده در این استان مطلوب است، خاطرنشان کرد: در هر هکتار گندم دیمی حداقل 500 تا حداکثر 1200 تن گندم و در هر هکتار گندم آبی تاپنج هزار تن گندم برداشت و تحویل مراکز ذخیره سازی شده است.

به گزارش ایرنا، 43 مرکز نیز در این استان آماده خرید گندم مازاد برنیاز کشاورزان استان است و شرکت سهامی مینوی خرمدره به عنوان فعال بخش خصوصی در این بخش مشارکت دارد.

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81252842

 

06 مرداد 1393 وحید اکبری 2044
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025