مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

روز قدس یکی از بزرگترین یادگارهای امام راحل است ، روز مقدسی که امام امت آنرا روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز حیات اسلام نامید و با این تدبیر الهی نور امید را در دل های مستضعفان جهان به ویژه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین در مسیر مبارزه با ظلم و تجاوز روشن کرد.
امروز که در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس و در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل و حقد گروه­های تندرو می سوزد، رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر مردم بی­دفاع و بی­گناه فلسطین بویژه ساکنان نوار غزه را مورد حملات ددمنشانه خود قرار داده است و بحمدا... با مقاومت نیروهای حزب اله و مردم غزه و فلسطین انزوای روز افزون رژیم اشغالگر قدس به ارمغان آمده است و روز به روز عرصه بر صهیونیستها تنگ تر خواهد شد و ان شاا...  بزودی موجبات اضمحلال و نابودی کامل این رژیم غاصب را فراهم خواهد کرد.
ما کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 در استان زنجان در آستانه روز جهانی قدس ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه ، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و استان زنجان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.
02 مرداد 1393 وحید اکبری 2162
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025