مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 از خرید بیش از 75 هزار تنی گندم در استان زنجان خبر داد و گفت : از آغاز فصل خرید گندم سالجاری 76هزار تن و 570کیلوگرم محصول استراتژیک گندم در استان خریداری گردیده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته رشد 5/4 برابری را نشان می دهد و پیش بینی می شود این شرکت بعنوان بخش دولتی حداقل 230 هزار تن گندم تا پایان فصل برداشت گندم در استان از کشاورزان زحمتکش خریداری نماید که این میزان بیش از دو برابر نیاز استان به گندم خواهد بود.
رسول منصوری با اشاره به اینکه کیفیت گندم های خریداری شده بسیار مطلوب می باشد افزود : با عرضه مناسب بذر و حمایت های سازمان جهاد کشاورزی استان این امر مهم محقق گردیده است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14تصریح کرد :تاکنون بیشترین میزان گندم خریداری شده مربوط به شهرستان خدابنده و کمترین میزان مربوط به شهرستان طارم می باشد و اتحادیه تعاون روستایی شهرستان ایجرود نیز بیشترین میزان گندم را در این شهرستان خریداری نموده است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه 43مرکز خرید در استان آماده خرید گندم می باشد اضافه کرد :شرکت سهامی مینوی خرم دره نیز بعنوان فعال بخش خصوصی در استان هم اکنون گندم مورد نیاز خود را خریداری می نماید.
30 تیر 1393 وحید اکبری 2046
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025